تأثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک مسکن استان کرمانشاه در سال 1391


فایل پاور پوینت    تعداد اسلاید  28 1-مقدمه :   امروزه شرکت¬هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آن¬ها می¬باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت درحال افزایش و  هزینه-های جذب مشتریان جدید نیز به شدت افزایش یافته است، سازمان ها در ایران نیز باید بتدریج ضرورت توجه به مشتری را درک کنند و در جهت‏ شناخت و تامین رضایت‏بخش نیازها و خواسته‏های مشتری حرکت کنند و بیش از بیش‏ به دنبال وف ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.