بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران بانک ملی در مورد تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر جذب مشتریان قلمرو شعب استان کرمانشاه

بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران بانک ملی در مورد تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر جذب مشتریان قلمرو شعب استان کرمانشاه

فایل پاور پوینت    تعداد اسلاید  66 — امروزه با توسعه مفهوم بازاریابی سازمان های تجاری از جمله بانک ها به این مطلب پی برده اند که برای رسیدن به اهداف خود باید رضایت مشتریان را جلب نمایند. باید پذیرفت که بازارها محدودند و مشتری کمیاب. — — سازمان هایی که خواهان موفقیت می باشند، در جستجوی راهها و روشهایی هستند که بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود درآورند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مشتری گرایی است. — — بعضی از بانکها در پی آن هستند تا با شناسایی نیاز مشتری، ارائه خدمات م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.