سنجش اثربخشی تبلیغات برجذب مشتری بااستفاده ازمدل آیدا و ارایه ی راهکارهایی جهت بهبود آن دربانک کشاورزی استان ایلام


فایل پاور پوینت    تعداد اسلاید  28 ž تبلیغ و تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباطند و از آن تاثیر می پذیرند. در واقع تبلیغ یک پدیده اجتماعی است که برگرفته از یک نیاز اجتماعی است و در بردارنده هدفی اجتماعی می باشد.بنابراین شرایط جامعه زمینه را برای بوجود آمدن پدیده تبلیغ فراهم می کند پدیده تبلیغ بعنوان یکی از اجزاء موثر جامعه،  نقش اساسی در ایجاد و بالفعل کردن نیاز دارد. کارکرد جدید این پدیده، تولید نیاز است که ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.