تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک مسکن استان کرمانشاه در سال 1391


پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      184 فهرست مطالب   فصل اول: کلیات.. 1 1-1-مقدمه : 2 1-2-بیان مسأله: 3 1-3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش: 5 1-4- اهداف پژوهش : 7 1-4-1-هدف کلی: 7 1-4-2- اهداف جزئی.. 7 1-4-3- هدف کاربردی، 7 1-5- فرضیه‏های تحقیق: 7 1-6- متغیرهای تحقیق: 8 1-6-1- مدل پیشنهادی پژوهش: 9 1-7-تعاریف مفهومی: 9 فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه پژوهش... 12 2-1-مبانی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.