بازاریابی الکترونیک و نقش آن در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای در استان کرمانشاه در سال 1391 (مطالعه موردی بیمه میهن)


بازاریابی الکترونیک و نقش آن در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای در استان کرمانشاه در سال 1391 (مطالعه موردی بیمه میهن)
پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      182 فهرست مطالب فصل اول:کلیات... 13 -مقدمه : 14 -بیان مسأله: 15 - اهمیت و ضرورت انجام پژوهش: 16 - اهداف پژوهش : 17 -هدف کلی پژوهش: 17 - اهداف جزئی.. 17 - فرضیه‏های تحقیق: 17 - متغیرهای تحقیق: 18 -تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش: 18 فصل دوم: ادبیات پژوهش -بخش اول: بازاریابی الکترونیکی.. 22 -مقدمه: 22 -تاریخچه مختصر بازاریابی ال ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.