بررسی عوامل مؤثر بر افزایش فروش سیمان (مطالعه موردی: کارخانجات استانهای کرمانشاه، لرستان و ایلام)


پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      135 -1-مقدمه : در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها به منظور بقای خود نیاز به استفاده از فنون بازاریابی و نیز تحقیقات تخصصی بازاریابی دارند . بررسی ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکتها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت می گیرد . این شرکت ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را ناد ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.