بررسی تاثیرآمیخته بازاریابی خدمات بر رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون در شهرستان خرم آباد سال 1390


پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      140 فهرست مطالبعنوان ..................................................................................................................... صفحه  فصل اول:کلیات... 1 1-1-مقدمه.. 2 2-1-بیان مسئله.. 3 3-1-ضرورت و اهمیت انجام تحقیق... 3 4-1-اهداف تحقیق... 4 5-1-فرضیه‌های تحقیق... 4 6-1-مدل پژوهشی : 5 7-1-متغیرهای تحقیق... 5 8-1-تعاریف مف ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.