مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه

پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      116 -1-مقدمه : در گذشته مشتری ها از تولید کنندگان تحویل به موقع، کیفیت خوب و ارزانی کالا وخدمات را انتظار داشتند. تجارت بیشتر رابطه محور بوده ورابطه ها در زنجیره توزیع قدرتمند بودند. با توزیع در سطح گسترده محصولات، رقابت اصلی بر حفظ ارائه خدمات وتوسعه محصول به مشتری وتسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود. اما امروزه، سازمانها در محیط ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.