رازهایی درباره زنان

رازهایی درباره زنان

اگر به شما بگویم که تنها با رعایت چند نکته کوچک می توانید از بعضی از رفتارهای همسرتان که شما را خشمگین می کندجلوگیری کنید چه می گفتید؟چنانچه تنها چند واژه ی جادویی سراغ داشتید که ظرف فقط چند ثانیه ازدید همسرتان شما را به مهربان ترین وبهترین همسر گیتی تبدیل می کند چه اتفاقی می افتد؟چنانچه تنها با تعلیم چند تدبیر جادویی واسرار آمیز به شما کاری می کردم که همسرتان بخواهد هر چه بیشتربا شما شود چه؟آیا مطالب فوق برایتان جالب به عقیده می رسند؟ اگر چنین است جای واقعیت آمده اید وکتاب مناسبی را در دست دارید بگذارید برخی نکات را از همین آغاز برایتان روشن کنم وبگویم که این کتاب چه چیزهایی نیست:



این کتاب تنها مختص نسوان نیست وفقط هم برای آنها نوشته نشده است هرگز هم همنشین ندارم نامزد/ همسرتان شما را ناچار به مطالعه آن کند.

این کتاب هرگز کوشش در کوبیدن ومحکوم کردن ذکور ندارد.هرگز نمی خواهم بگویم که همه اش تقصیر شماست.

کتابی نیست که فصل فصل آن را پر از دستورالعملها وبکن نکن های متعدد باشد.گویی که شما هیچ اقتدار یا ابتکار عملی در رابطه خودتان ندارید وباید تنها کورکورانه عمل کنید.

این کتاب هرگز قصد ندارد چیزی از مردانگی شما بکاهد یا شما را بیشتر به زنها همانند کند.من رازهایی درباره نسوان را برای این نوشتم لغایت به شما کمک کند در حیات عشقی واحساسی خویش موفق تر وقدرتمند تر باشیدآن را به این منظور نوشتم لغایت به خواسته های اکثریت از خویش تحقق ببخشیدواز پیشامدهای نامطلوب خودجلوگیری کنید.

  دریافت فایل  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.