بررسی رابطه بین کیفیت خدمات موسسه اعتباری توسعه با رضایت مندی مشتریان در شهر کرمانشاه سال 1390

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات موسسه اعتباری توسعه با رضایت مندی مشتریان در شهر کرمانشاه سال 1390

فایل پاور پوینت    تعداد اسلاید  21 در دنیای امروزی با رشد تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی، رفاه عمومی افزایش یافته و بالاتر رفتن سطح زندگی در جوامع مختلف باعث افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان گردیده است . در حال حاضر پذیرش رویکرد مشتری گرایی به صورت یک الزام برای سازمان ها تبدیل شده است و سازمانی که خود را با این رویکرد تطبیق ندهد به نابودی و شکست محکوم خواهد شد. تا چندی پیش رقابت بین شرکت ها درتصاحب سهم بیشتر بازار بو د ولی امروزه سازمان ها به دنبال افزایش سهم مشتری می باشند ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.