دانلود متن ده جلسه ی اول شمیم دانش با تخفیف ویژه

با سلام
دانلود متن ده جلسه ی اول شمیم دانش با تخفیف ویژه
با پروا به پیشباز همکاران و جهت آسان تر شدن دانلود فایل های متنی شمیم نزاکت ، تصمیم بر این شد که هر ده جلسه را به چهره یک فایل فشرده با تخفیف زیاد اخص ای خدمت شما ارائه دهیم. برنامه ی رادیویی شمیم فرهنگ با کد 99506146 به مدت 28 ساعت با همکاری رادیو قرآن در حال برگزاری است .اگر امکان دسترسی به رادیو ندارید و یا فرصتی برای گوش فرا دادن به صوت برنامه ی رادیویی شمیم ادب را ندارید، باید عرض کنیم در این پست شما می توانید ده جلسه ی اول شمیم دانش را دانلود نمایید. 

با پروا به اینکه در این فایل، جلسه ی چهارم هستی ندارد و سه جلسه ی سایر مربوط به مشاوره است ، فلذا بها فایل های ذکر شده، از بها اصلی کسر گردیده و در ضمن با تخفیف اخص بها آماده برای این فایل در عقیده گرفته شده است.اما در ده جلسه های سایر می توانید به چهره کامل فایل هارا دانلود نمایید.

 

جهت دانلود جلسات سایر بر روی همین متن کلیک کنید

 

 

لازم به بیان است که فایل فروخته شده در چهره نارضایتی مشتری( با کسر 13% )پس گرفته میشود.برای اطلاعات بیشتر به نکات زیر تصویر(هشدار) توجه فرمایید.

 

- در صورت گرایش میتوانید برای خرید های خود کد تخفیف هدیه بگیرید.برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی بر روی لینک پایین کلیک نمایید.

راهنمای به کارگیری کد تخفیف

 

برای تماشا کلیه فایل های آموزشی فروشگاه بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

آرشیو فایل های فروشگاه مکتب شاپ

 


 
 
توجه : فایل مورد نظر تنها برای شخص دانلود کننده حلال است و بهره‌گیری دیگران از آن به هرنحوی شرعا ناروا میباشد.
 
نکته 2 : (فایل فروخته شده پس گرفته میشود). در فروشگاه مکتب شاپ هدف اصلی خوشنودی مشتری و حلال بودن پول کسب شده از فروش فایل میاشد.بنابراین درصورتیکه از فایل باره نظر خریداری شده رضایت نداشتید،میتوانید با ایمیل maktaabshop@Gmail. Com تماس حاصل کنید و با ارائه شماره کارت یا عدد حساب بانک ملی خویش و یاشماره شبای بانک های دیگر مبلغ پرداختی به شما بعد از کسر 13% از مبلغ بر گردانده شود. دلیل کسر 13 % آن است که سروری که به فروشگاه ما سرویس دهی می کند ، از هر فروش 13% پورسانت از ما کسب می نماید. لازم به تذکر است درصورتی که مبلغ پس داده شد، به کارگیری آن فایل خریداری شده به هر نحوی حتی در صورتی که متعلق به مدل (اروپایی) گرفته شود،شرعا حرام است.

 

 

 
آموزش خرید :

1- فایل باره نظر را با مشاهده توضیحات و تصویر و اطلاعات ارائه شده برگزیدن نمائید
2- آدرس ایمیل خود را وارد نمائید
3- دکمه پرداخت را کلیک نمائید
در این مرحله شما به سایت بانک هدایت می شوید که بدست همگی کارت های بانکی می توانید مبلغ خرج دانلود فایل را پرداخت نمائید توجه: در صفحه بانک پس از نگریستن پرداخت کامیاب صفحه بانک را نبندید چند لحظه صبر کنید الی بصورت اتوماتیک به فروشگاه هدایت شوید و پرداخت شما تائید گردد درصورتیکه پس از پرداخت کامیاب مرورگر شما پیغامی را نمود روی دکمه countinue کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود ، دقت کنید درصورتیکه پس از پرداخت موفق در صفحه بانک به فروشگاه هدایت نشوید خرید شما ناقص می ماند و مبلغ پرداختی به حساب شما بصورت اتوماتیک مراجعت داده خواهد شد.
4- پس از پرداخت موفق به سایت هدایت می شوید و لینک دانلود اختصاصی را دریافت می کنید لینک دانلود به محض پرداخت در گزین کردن شما قرار می گیرد. دقت کنید برای خرید اینترنتی شما اطلاعات کارت بانکی خویش را در سایت رسمی و معتبر بانک وارد می کنید و حتما بیچارگی به رمز دوم کارت بانکی دارید که با مراجعه به عابر بانک می توانید این رمز را مشخص کنید برای راهنمایی درباره خرید اینترنتی می توانید از شعبه بانک راهبری لازم را گرفتن نمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.